30 Januari 2010

iman singkap tirai rahsia

..hasil dari kesabaran dan penyerahan sepenuhnya pada Dia,.aku disaksikan dengan beberapa babak yang menyebabkan terbuka tirai rahsia..yang tak pernah aku sangkakan...yang menghuraikan hikmah disebalik mimpi,.realiti,,pegangan dan amalan mereka..
Maha Suci Allah dari fitnah orang yang mendengki..yang bersekutu dengan tentera iblis,..yang beriman pada amalan khurafat...yang taksub mempercayai ajaran nenek moyang mereka.,,
yang jahil akan hikmah ilmu huraian alQuran..yang dimaksudkan sebagai sihir...
syukur aku pada Dia di atas segala kurniaan rahmat dan perlindungan...
tangisan air mata ini hanya untuk Allah Yang Maha Perkasa lagi Maha Bijaksana..yang mengajar manusia dengan ilmuNya...kepada siapa yang dikehendakiNya..
pehh!!,,ni dah masuk bab kronik ni geng...nanti makin confuse kepala otak korang fikir tentang kisah seram aku ni..haha,,aku nasihatkan bawak bersabar.,tenangkan minda..rehatkan rohani... agar hikmah disebalik cerita ni dapat kita manfaatkan bersama...
kisah ni menyingkap tabir mimpi,.realiti,.sihir,.iman dan hikmah..oleh sebab cerita ni akan aku bukukan,.jadi buat sementara ni boleh la korang join Perse Kutuwan Kampung Dawaiemas untuk menjadi ahli..aku akan pastikan korang dapat ikuti cerita ni dari masa ke semasa..

Lastly,.kalu ada terkasar bahasa,. tersilap bicara..atau tersalah sangka..maaf aku pohonkan..salam muzakarah aku alu alukan,..semoga bertemu lagi..Assalammualaikum!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.